woensdag 25 maart 2015

Over mij


Goed, over mij dus

Ik ben Wilma, getrouwd en heb twee volwassen kinderen, Ilse en Bas.

Ik werk 2 dagen in de week in een ziekenhuis op de polikliniek chirurgie, ben doktersassistente.



Haakgerelateerd:
mijn lieve vriendin Marjan had zo'n 3 jaar geleden iets op de haaknaald bij zich toen we ons jaarlijkse weekendje weg vierden in Apeldoorn. Ze maakte granny's. Ik vroeg hoe ze die maakte, haakte een stukje en de rest is geschiedenis.... ;-)
Ik ben sindsdien totaal verslingerd.

Wat je kunt doen met kleuren, materialen, vormen. Het is echt teveel om op te noemen, ik ga hier een poging doen....

Ik haak alleen dingen die ik zelf echt geweldig vind, ik zal niet iets haken voor iemand wat ik zelf niet mooi vind.

Haken ontspant mij, ik kan me echt verheugen op een vrij middagje ongestoord haken, heerlijk. In bed ben ik nog bezig met patroontjes, verzinnen van kleuren, patronen, ergens een eigen draai aan geven; ik hou d'r van!

Mijn motto is dan ook: een dag niet gehaakt is een dag niet geleefd.

De reden van dit blog is dan ook dat ik het mensen zo gun om net zo te kunnen genieten van haken/handwerken als ik, het is zo fijn om te doen.



1 opmerking: